piątek, 11 stycznia 2013

Nowy rozdział?

Hej!
Jest pewna sprawa.. Ostatnio piszę sporo imaginów. Gdyby tak na tym blogu pozostać, tylko pisać wyłącznie imaginy? Do historii Pauli już raczej nie wrócę, ale mam inną historię, którą piszę.
Na blogu http://bring-me-to-london.blogspot.com/ pojawił się już prolog. Wszystko zależy od Was, Kocham pisać, ale na tym bogu z opowiadaniem skończyłam.
Także:
- Czy mogą pojawiać sie na tym blogu imaginy?
- Nie skończyłam pisać, nadal prowadzę blogi, głównie teraz TEN.
Także czekam na opinie. :)

2 komentarze:

  1. http://opowiadanieonedirection1d.blogspot.com/2013/01/bohaterowie.html ZAPRASZAM Xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Paula ! Dopiero tera natrafiłam na Twój blog. Jestem ciekawa i na pewno zagłębie się w fabułę. A co do Twojej dedykacji urodzinowej, to jak najbardziej o ile moja pamięć mnie nie zawiedzie : ) Jakbyś była uprzejma wysłać, mi przypominajkę dzień przed to wplątam Cię w jakiś epizod w opowiadaniu. Pozdrawiam, Mrs. Styles z opowiadania Live While We're Young

    OdpowiedzUsuń